Najczęściej zadawane pytania!

Poszukaj odpowiedzi na swoje pytania

Czas naprawy jest zawsze uzależniony od rodzaju usterki. Najbardziej popularne naprawy staramy się wykonywać od ręki czyli w około 1/2 godziny. Naprawy wymagające rozszerzonej diagnostyki to kwestia 1/2 dni roboczych. O rozszerzonym czasie naprawy zostaniesz odpowiednio wczesnie poinformowany.

Nie. Wystarczy, że wyślesz do nasz tylko uszkodzone urządzenie – smartfon, tablet, laptop.

Standardowy okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Jeżeli będzie inaczej to zostaniesz o tym poinformowany.

Skrócony czas gwarancji bądź jej brak może wystąpić na przykład w przypadku naprawy urządzenia po zalaniu. 

W przypadku zalanych urządzeń pobierana jest opłata od 50 do 100zł za diagnostykę.

 

Kwota ta w przypadku możliwości naprawy jest odejmowana od ostatecznej ceny, czyli gdy zdecydujesz się na naprawę – nie płacisz kosztu diagnozy.

 

Przystępujemy do naprawy dopiero po akceptacji kosztów 

Nasz serwis nigdy z góry nie kasuje danych z Twojego urządzenia, dlatego w przypadku najprostszych napraw nie musisz się o to martwić. Zalecamy jednak zawsze wykonywać kopię zapasową przed oddaniem telefonu do serwisu ze względu na konieczność wgrania nowego systemu w niektórych przypadkach. Na specjalne życzenie i dodatkową opłatą możemy wykonać kopię zapasową przed przystąpieniem do niestandardowej naprawy. 

Tak, ponieważ odblokowanie urządzenia konieczne jest do wykonania pełnych testów diagnostycznych przed i po naprawie. Nie przyznajemy gwarancji na sprzęt który nie został dokładnie sprawdzony z powodu braku kodu.

To zależy. Po otrzymaniu telefonu staramy się jak najszybciej go naprawić, następnie od razu zamawiamy kuriera.

 

Gdy telefon otrzymamy rano i zdążymy go naprawić to istnieje duża szansa, że tego samego dnia zostanie on odesłany. Taki proces trwa wtedy od 2 do 3 dni roboczych.

Zdecydowanie preferujemy pracę na własnych częściach, ponieważ to ich jakość jest najważniejszym elementem poprawnie wykonanej naprawy. Taka możliwość istnieje jednak po obustronnej akceptacji. Na taką naprawę nie udzielamy gwarancji.